Narodil jsem se v Nechanicích na Královéhradecku v roce 1978. Od dětství mě fascinovaly komiksové příběhy, dobrodružné knížky a hlavně jsem rád kreslil. Proto jsem hledal střední školu s výtvarným zaměřením a měl jsem to štěstí, že mi bylo umožněno strávit čtyři nezapomenutelné roky na Střední uměleckoprůmyslové škole v Turnově, kde jsem odmaturoval v oboru zlatník. Přestože jsem rád tvořil šperky, ještě víc mě lákala tvorba v digitálním prostředí. Počítačové hry mě nebavilo pouze hrát, ale toužil jsem je také tvořit. První pokusy se udály už v průběhu studia na střední škole a nedlouho po jejím absolvování se mi tvorba herní grafiky stala zaměstnáním.
V 19 letech jsem se přestěhoval do Brna, kde v té době vzniklo studio Illusion Softworks známé tituly jako je Hidden & Dangerous nebo série Mafia. Studio dnes patří americké společnosti 2K Games a já zde pracuji od roku 2017 jako General Manager.
Zhruba před deseti lety mi kamarád a kolega Petr Mikša ukázal prototyp dětské hry, na které dělal ve volném čase. Zaujala mě, možná i proto, že cílila na podobně staré děti, jako jsem v té době měl já. Začali jsme na hře dělat společně a po poměrně dlouhých 3 letech vývoje a testování tak spatřil světlo světa Karak. Rodinná desková hra na hrdiny, oslovila mnoho dětí a rodičů v Česku, ale daří se jí i v zahraničí. Prodává se dodnes. Vzniklo k ní několik rozšíření, plastové figurky a minulý rok se dočkala druhého dílu, který cílí na zkušenější a starší hráče. Měl jsem to štěstí, že se mi moje záliba stala prací a věřím, že u tvorby her ještě nějaký ten pátek vydržím.